Kundservice NAV
Skicka e-post till: Kundservice NAV
Tillsammans skapar vi livskvalitet!
-med kunden i centrum och kommande generationer i tanken
Bor du i lägenhet får du faktura för elöverföring från NAV. Läs mer vad elöverföring är
Du får oftast faktura varannan månad från NAV, 6 fakturor per år.
Faktura för elhandel får du från Bixia eller något annat elhandelsföretag.
För elhandel kan du teckna elhandelsavtal. Det finns många leverantörer att välja på.
Om du inte tecknar elhandelsavtal får du ett tillsvidareavtal med Bixia om du bor i Nässjö.
Beroende på avtal och villkor kan fakturor för elen du har använt komma väldigt olika; varje månad, varannan månad eller var tredje månad.
På fakturan står "sista betalningsdag". Det innebär att den dag ska det belopp och de pengar som står på fakturan vara betalda till NAV.
Enklast löser du detta med Autogiro och/eller E-faktura.
Har du frågor om fakturor eller något annat är du välkommen att kontakta oss
Vi finns på Tullgatan 2 i Nässjö.
NAVs huvudkontor, Tullgatan 2 i Nässjö